25 minuter

Underbara sol. Idag har det varit helt underbart väder. Så jäkla härligt att bara kunna sitta ute och njuta.

Idag ha vovven gjort mig stolt! Vi har inte kunnat lämna henne mer än 10 minuter för hin bara gnäller och tillslut skäller.  Hade man haft hus hade man inte brytt sig lika mycket men nu när man bor i lägenhet vill man inte ha en hund som skäller. Men nu är hon inne på sin andra vecka på hennes första löp och hon är en annan hund. Många hundar blir jättekonstiga när de löper men Mira har blivit mycket lugnare. Hon ha väl blivit stor!  Men till de jag skulle berätta var att idag lämnade jag henne hemma i 25 minuter och hon gnällde inte en enda gång! Underbart!  Nu hoppas jag att de kan gå framåt med ensamhetsträningen så man vara hemifrån ett litet tag i alla fall.


Kommentarer
Postat av: Landforsjenta

Duktiga söta Mira! Saknar er alla


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback