Dag 1

Dag 1
Ett nyligen taget foto på dig och 15 intressanta fakta om dig själv
1: Jag är envis
2: Jag älskar att pyssla med allt möjligt
3: Jag är en riktig serie-nörd jag ser nästan alla serier
4: Jag vet inte alls vad jag vill jobba med. Ena dagen är de ingenjör
andra är polis och tredje är det fotograf
5: Kan dricka stora mängder kaffe
6: Älskar att vara ute i naturen
7: Jag blir på dåligt humör när jag blir hungrig
8: När jag pratar i telefonen med nån försäljare måste jag ha papper och
penna inte för att skriva utt nått viktigt utan bara för att sitta och kludda.
9: Min vovve kan driva mig till vansinne men hon ger mig så mkt kärlek
10: Jag måste ha musik
11: Drömmer om att åka jorden runt
12: När jag var lite var jag hundrädd
13: Hatar att plugga men funderar ändå på att plugga vidare
14: Sitter och letar hus dagligen än fast jag inte kan köpa något
15: Älskar att se film

Kommentarer
Postat av: Linn

Okej, ja det är inte lätt att bestämma sig för vad man vill egentligen. Jag har nog ångest över kursvalet inför hösten. :P Jättefin bild förresten! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback